استاندار هرمزگان:

بیش از ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار برای زیرساخت‌های آب و برق مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن استان تامین شد 



استاندار هرمزگان گفت: ۶ هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور ایجاد زیرساخت‌های آب و برق مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن استان تامین شد. 

به گزارش صبح ساحل، «مهدی دوستی»، استاندار هرمزگان شامگاه پنجشنبه در نشست شورای مسکن استان،گفت: استان هرمزگان در حوزه مسکن ۶۵ هزار واحد، شامل ۵۰ هزار واحد شهری و ۱۵ واحد روستایی تعهد ساخت دارد که کار ساخت این منازل در حال انجام بوده و در کشور نیز رتبه خوبی داریم.

وی با تاکید بر اینکه زمین برای طرح نهضت ملی مسکن به طور کامل تامین شده است، بیان کرد: در حوزه روستایی نیز بنا داریم همانند شهرها تمرکز پیدا کنیم و در نشست آینده مناطقی که طرح نهضت ملی مسکن در آن پیشرفت کمی داشته باشند را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با اشاره به ارزیابی عملکرد شهرستان‌ها در حوزه اجرای طرح نهضت ملی مسکن، اضافه کرد: در این زمینه مطابق ارزیابی‌ها شهرهای بستک بهترین و حاجی‌آباد بدترین عملکرد را داشته‌اند و در این خصوص برای بهبود رویه در این شهرستان ها تصمیماتی اتخاذ خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه تامین زیرساخت آب و برق طرح نهضت ملی مسکن در دستور کار است، بیان کرد: با توجه به تجربیات حاصل شده از مسکن مهر،‌ اعتبار ۶ هزار و ۱۹۰ میلیارد ریالی را برای تامین و اجرای زیرساخت آب و برق در نظر گرفته ایم تا از هم اکنون کار تامین این زیرساخت ها انجام شود.

دوستی تاکید کرد: در طرح نهضت ملی مسکن توجه ویژه ای به احداث مدارس نیز شده است و بنا داریم براساس ارزیابی اداره کل نوسازی مدارس استان، در دوره دبستان و متوسطه اول و دوم به میزان کافی مدرسه در طرح نهضت ملی مسکن ساخته شود.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه بهترین اراضی را برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان در نظر گرفته ایم‌،‌ افزود: تنها درخواستی که از مردم داریم این است که به موقع سهم آورده اولیه خود را واریز کنند تا بتوانیم با سرعت بیشتری کار ساخت منازل را پیش ببریم، در صورت واریز نکردن سهم اولیه احتمال حذف متقاضیان و اعمال جایگزینی برای آنان نیز وجود دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها